10 zasad zwinnego marketingu

blog_2

Słowo "zwinny" wydaje się obecnie często pojawiać w świecie biurowym i bez względu na to, czy mówimy o zwinnym miejscu pracy, czy o pracy w sposób zwinny, jest to z pewnością gorący temat. Kolejnym obszarem tematycznym związanym z agile jest marketing.

Czy słyszałeś o zwinnym marketingu?

Jeśli nie, to najwyższy czas, aby usiąść i zwrócić na niego uwagę, ponieważ ten elastyczny i oparty na współpracy sposób marketingu Twoich towarów i usług może stanowić różnicę między wzrostem sukcesu Twojej firmy, a pozostaniem w miejscu. Kiedy siedzisz w fotelach zarządu i wymyślasz nowe pomysły marketingowe, rozwiązaniem może być zwinność.

Aby w sposób zwinny wprowadzać na rynek swoje produkty i usługi, należy przestrzegać 10 zasad, które składają się na całość.
Na tej infografice można szybko zapoznać się z wszystkimi 10 zasadami.

Źródło: www.intelligoconsulting.co.uk/single-post/2018/05/10/Infographic-10-Principles-of-Agile-Marketing

Jak widać, zwinny marketing oznacza szybkie reagowanie na zmiany na rynku i dostosowywanie planu do tych zmian, a nawet ich przekraczanie. Ten styl marketingu opiera się na współpracy i koncentruje się na kliencie, zarówno obecnym, jak i przyszłym.

Burza mózgów na temat pomysłów marketingowych to pierwszy krok w kierunku udanego planu marketingu zwinnego, więc upewnij się, że masz odpowiednie narzędzia do tego zadania. Długie biurka biurowe są idealne do notowania pomysłów w grupie, podobnie jak stoły typu flip top do sal konferencyjnych, które zapewniają elastyczną i sprzyjającą współpracy atmosferę w Twojej przestrzeni.

Czy Twoja firma korzysta z marketingu zwinnego?