Jeśli otrzymałeś zadanie zorganizowania konferencji, być może czujesz się przytłoczony ogromem tego, co masz do zrobienia.
Nie wpadaj w panikę! Podzielenie tego dużego zadania organizacyjnego na mniejsze części znacznie ułatwi jego realizację i sprawi, że po drodze o niczym nie zapomnisz.
Najlepszym punktem wyjścia jest sporządzenie listy potrzebnych rzeczy, a następnie ustalenie priorytetów.
- Wybór miejsca imprezy
- Upewnij się, że miejsce jest dostępne w wyznaczonym dniu i godzinie i potwierdź
- W razie potrzeby znajdź świetne meble biurowe do wynajęcia
- Potwierdź prelegentów i ustal czas ich wystąpień
- Potwierdź kolejność działań
- Zorganizowanie cateringu, sprawdzenie ewentualnych specjalnych wymagań dietetycznych
- Zorganizowanie potrzebnego sprzętu, np. komputerów, sprzętu do prezentacji
- Rozesłanie informacji do uczestników i potwierdzenie liczby osób biorących udział w spotkaniu
- Potwierdź wszystko jeszcze raz, tak dla pewności!
To naprawdę wszystko, jeśli rozłożyć to na najprostszy poziom. Oczywiście, w zależności od rodzaju konferencji, może pojawić się kilka innych nieprawidłowości, ale powinny to być małe zadania, które możesz umieścić na swojej liście priorytetów.
Czy uważasz, że coś przeoczyliśmy?