Organizacja konferencji - od czego zacząć?

blog_2

Jeśli otrzymałeś zadanie zorganizowania konferencji, być może czujesz się przytłoczony ogromem tego, co masz do zrobienia.

Nie wpadaj w panikę! Podzielenie tego dużego zadania organizacyjnego na mniejsze części znacznie ułatwi jego realizację i sprawi, że po drodze o niczym nie zapomnisz.

Najlepszym punktem wyjścia jest sporządzenie listy potrzebnych rzeczy, a następnie ustalenie priorytetów.

  • Wybór miejsca imprezy
  • Upewnij się, że miejsce jest dostępne w wyznaczonym dniu i godzinie i potwierdź
  • W razie potrzeby znajdź świetne meble biurowe do wynajęcia
  • Potwierdź prelegentów i ustal czas ich wystąpień
  • Potwierdź kolejność działań
  • Zorganizowanie cateringu, sprawdzenie ewentualnych specjalnych wymagań dietetycznych
  • Zorganizowanie potrzebnego sprzętu, np. komputerów, sprzętu do prezentacji
  • Rozesłanie informacji do uczestników i potwierdzenie liczby osób biorących udział w spotkaniu
  • Potwierdź wszystko jeszcze raz, tak dla pewności!

To naprawdę wszystko, jeśli rozłożyć to na najprostszy poziom. Oczywiście, w zależności od rodzaju konferencji, może pojawić się kilka innych nieprawidłowości, ale powinny to być małe zadania, które możesz umieścić na swojej liście priorytetów.

Czy uważasz, że coś przeoczyliśmy?